online dierenwinkel

Veelgestelde vragen

Snel navigeren: Levering en verzending, Betaling, Garantie, Reviews

Levering en verzending

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

We hebben geen fysieke winkel. Daarom kan je je bestelling niet komen afhalen. Alle producten worden rechtstreeks en met de grootste zorg verzonden vanuit ons magazijn.

Hoe zend ik een product retour?

Als je een product retour wil zenden, doe je dat binnen de 14 dagen na ontvangst. Vul daarvoor het retourformulier in dat je kan aanvragen door te mailen naar hallo@dierendeals.be.  Nadien stuur je het product rechtstreeks naar ons magazijn: Oude Oeverstraat 120-4, 6811JZ, Arnhem, Nederland. Je staat zelf in voor het op een goede manier verpakken van het product en voor de verzendkosten

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Als je voor 16u30 op werkdagen besteld, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Je hebt ze dan de volgende werkdag in huis (behoudens vertragingen bij de externe pakketdiensten). Producten waarvan er weinig op voorraad zijn uitgezonderd. Als er veel bestellingen van hetzelfde product zijn, kan het zijn dat het enkele dagen duurt voordat de voorraad weer is aangevuld. We kunnen helaas niet leveren in het weekend en op feestdagen.

Eén of meerdere artikelen zijn beschadigd bij levering. Wat nu?

Indien een of meerdere producten beschadigd aangekomen zijn, neem je binnen de 24 uur contact met ons op via hallo@dierendeals.be. Stuur  best ook een foto van de beschadiging mee en omschrijf het probleem. Na bevestiging door ons, kan je het product binnen de 14 dagen terugzenden met gebruik van het retourformulier. 

In welke landen leveren jullie?

Momenteel leveren wij alleen in België en Nederland.

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij ons kan je veilig betalen met Bancontact/MisterCash, iDEAL, Visa en MasterCard. 

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw. Indien dit niet het geval is, staat dit altijd aangegeven.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

Op alle producten die rechtstreeks aan de eindconsument verkocht worden, is 2 jaar garantie. Sommige artikelen hebben een langere garantieperiode. In dat geval staat dit vermeld bij het product.

Reviews

Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

Dat is heel jammer om te horen. Verduidelijk je klacht in ons contactformulier en dan kijken we samen naar een mogelijke oplossing.

Waar kan ik een review achterlaten?

Een review mag je altijd achterlaten op onze Google of Trustpilot pagina.

Filter producten

Merken

Merk mobile

Prijs

Prijs zoekresultaten

,-,-